سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

آموزش حرفه ای اکسل ۲۰۰۷ – Microsoft Excel 2007 Advanced

در این ویدئوهای آموزشی که محصول شرکت Total Training می باشند ، به شما نکات حرفه ای اکسل ۲۰۰۷ آموزش داده می شود . مایکروسافت اکسل جز برنامه‌های صفحه گسترده است. این نرم‌افزار، توسط شرکت مایکروسافت ویرایش و پخش‌شده و برای استفاده در کامپیوترها با سیستم‌عامل ویندوز و برای کامپیوترهای اپل مکینتاش مناسب می‌باشد. این برنامه برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار به وسیله ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود. این برنامه توانایی انجام محاسبات دشوار ریاضی را دارد. اکسل بعد از نسخه ۵ در ۱۹۹۳ جزئی از بسته مایکروسافت آفیس می‌باشد.فرمت این ویدئوها MOV و زبان آن ها نیز انگلیسی می باشد .

 

Microsoft Excel 2007 آموزش حرفه اي اكسل 2007   Microsoft Excel 2007 Advanced

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند آزمایش خودروهای مدرن Clarkson Powered Up 2011

نام مستند : Clarkson Powered Up 2011

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم : ۹۲۲ مگابایت

کیفیت : DVDRip XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس : ندارد

خلاصه : این مستند شباهت های زیادی به مستند Top Gear دارد و درواقع مجری این دو یکی هستند . در این مستند شما با ویژگی ها و قدرت ماشین های مختلفی همچون Nissan GTR, Porsche's GT2 RS, the 570-horsepower Lamborghini و بی ام و به صورت واقعی و هیجان انگیز آشنا می شوید …

 

.: ادامه مطلب :.

فیلم آموزش PHP از مبتدی تا حرفه ای Beginner To Advanced PHP Programming

http://www.apress.com/media/catalog/product/cache/9/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/A/9/A9781430210115-3d_8.png

یک زبان برنامه نویسی است که بیشتر در وب مورد استفاده قرار میگرد و امروزه بیشتر سایت های موجود با این زبان بنا شده اند . پی اچ پی سال ۱۹۹۴ توسط Rasmus Lerdorf ایجاد شد و مخفف واژگان Personal Home Pages می باشد . زبان هایی مانند Java Script یا PHP تفسیر شونده (Interpreted) نامیده می شوند. به عبــارت دیگر برای اجرا به یک مفسر مانند مرورگر وب احتیاج دارند. اما زبانهای برنامه نویسی مانند C یا Java بعد از ترجمه به زبان ماشین (Compile) به خودی خود قابل اجرا می باشند. PHP بر خلاف زبانهای برنامه نویسی (Programming Languages) یک زبان اسکریپتی (Scripting Language) می باشد به عبارت دیگر دستورات PHP بعد از رخداد یک رویداد (Event) اجرا می شوند. این رویدادها می توانند شامل ارسال یک فرم رفتن به یک URL مشخص و یا مواد دیگر باشند متداولترین زبان اسکریپتی زبان Java Script می باشد که معمولا برای پاسخ به رویدادهای کاربر در مرورگر وب بــه کار می رود تفاوت عمده Java Script با PHP در این است که Java Script یک تکنولوژی سمت سرویس گیرنده (Client-side) می باشد . برای شما علاقه مندان مجموعه ای آموزشی از ویدئوهای مربوط به زبان پی اچ پی را آماده کرده ایم که با توجه به سادگی در توضیح دادن ، قطعاً یاد گیری آن برای همه از جمله کسانی که اشنایی کمی با این زبان دارند ، آسان خواهد بود . این مجموعه با فرمت MOV و به همراه فایل های PHP لازم برای تمرین عرضه شده‌اند .

 

.: ادامه مطلب :.

 

نام مستند:  Sniper: Bulletproof

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۸۷ دقیقه
حجم: ۶۲۷ مگابایت
کیفیت: HDTVRip

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : اسنایپر یک شانس ، یک نفس ، برای انجام عملیات خود و نجات دادن زندگی خود دارد ، شاید فرصت دیگری نداشته باشد. در این مستند به ماجراهای کوتاه و مختلفی در مورد اسنایپرها پرداخته می شود. مردمانی که تکنیک ها و زندگی خود را به ترکیب درآورده اند تا به هدف خود برسند و …

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند استیو جابز چگونه دنیا را تغییر داد How Steve Jobs Changed the World 2011

 

نام مستند:  iGenius: How Steve Jobs Changed the World – چگونه استیو جابز دنیا را تغییر داد

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۲ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : این مستند به مصاحبه و گفتگو با کارکنان اسبق کمپانی اپل و هم دوره های استیو جابز در عرصه ی محاسبات ، مقاله نویسان ، دانشمندان و استادان دانشگاه می پردازد. همچنین به گفتگو با هنرمندان عرصه ی موسیقی ، طراحی و فیلم پرداخته می شود که به گفته ی آن ها کمپانی اپل تاثیر به سزایی در عرصه ی هنر گذاشت و …

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود قسمت سوم مستند فوق سریع ها – Super Speeders 3 On The Run

راب فرتی (Rob Ferretti) از سال ۲۰۰۳ و هنگامی که درگیر مسابقات خیابانی در محله های نیویورک شد همواره به عنوان سرگرمی با دوربین هندی کمی که به همراه خود داشت از این مسابقات تصویر برداری میکرد و کلیپ های کوتاهی را که ضبط کرده بود با کمک دوستانش بر روی اینترنت قرار میداد. پس از مدتی با مشاهده ی استقبال بالایی که از این کلیپ های کوتاه میشد راب به این فکر افتاد که میتواند با جمع اوری و تهیه DVD از این کلیپ ها برای خود درآمد زایی کند. از این رو با شرکت در یک دوره کلاس های پایه با ادیت و فنون پایه سینمایی آشنا شد و خود شروع به ویرایش و تهیه اولین DVD کارهایش کرد . پس از موفقیت و استقبال بی نظیری که از این DVD شد و سود بسیار زیادی را نصیب راب کرد او به طور جدی روی انتشار DVD های بعدی سرمایه گذاری کرد و تا به حال ۵ DVD از مجموعه فوق سریع ها (Super Speeders) را منتشر کرده است.

در هر قسمت از این مجموعه شما شاهد آزمایش و حرکات نمایشی و همچنین مسابقات خیابانی انواع لامبورگینی و فراری  و دیگر اتوموبیل های فوق سریع و به شدت تقویت شده خواهید بود. این اتفاقات کاملا در خیابان های عادی شهرها روی میدهد و هیچگونه هماهنگی قبلی برای آنها انجام نشده است . جایی که هیچ پرچم شطرنجی یا چراغی شروع مسابقه را اعلام نمیکند و رانندگان با به صدا در آوردن بوق ماشینهای خود رقیب را به مسابقه دعوت میکنند. در طی این مسابقات شما شاهد صحنه های واقعی تعقیب و گریز از دست پلیس ها , تصادفات شدید و بسیاری اتفاقات کاملا واقعی و بدون هیچگونه جلوه های ویژه هستید و میتوانید لذت واقعی سرعت را بچشید.


.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند کارخانجات عظیم . بی ام و – Ultimate Factories BMW

دانلود مستند کارخانجات عظیم . بی ام و - Ultimate Factories BMW

مستند کارخانجات عظیم کاری از شبکه نشنال جئوگرافیک آمریکا است که در هر قسمت از خود نگاهی به یکی از کارخانه های بزرگ و معروف در سرتاسر جهان و نحوه کار خط تولید و بخش های مختلف آن کارخانه و همکاری و هماهنگی بین ماشین های اتوماتیک و نیروی انسانی در آن کارخانه دارد . در این قسمت از مجموعه کارخانجات عظیم با هم  سری به کارخانه اتوموبیل سازی بی ام و میزنیم

حروف BMW مخفف عبارت Bavarian Motor Works هستند پس انتظار میرود که باواریای آلمان مرکز این کارخانه عظیم و تولید اتوموبیل های بی ام و باشد اما یکی از بزرگ ترین و مجهز ترین سایت های تولید اتوموبیل های بی ام و در ایالت کارولینای جنوبی قرار دارد. در این برنامه به همراه دوربین های شبکه نشنال جئوگرافیک به کارولینای جنوبی میرویم و علاوه بر اشنا شدن با این کارخانه عظیم روند ساخت یکی از مدلهای فوق العاده ی بی ام وی یعنی مدل Z4 را از ابتدا تا انتها با هم خواهیم دید.


.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند کارخانجات عظیم.آئودی – Ultimate Factories Audi

دانلود مستند کارخانجات عظیم.آئودی - Ultimate Factories Audi

کارخانه ها در باور عامه همواره مکانی سرد و بی روح  و نماد زندگی صرفا ماشینی بوده اند. اما در این میان کارخانه هایی هستند که پا را بسیار فراتر از این گذاشته و از یک محیط صرفا ماشینی تبدیل به ترکیب شگفت آوری از مجموعه  آزمایشگاه های علمی فوق پیشرفته ، گالری های هنری ، دنیایی از خلاقیت و ایده های جدید  و مکانی برای لذت بردن از کار جمعی شده اند.

مستند کارخانجات عظیم که کاری از شبکه نشنال جئوگرافیک آمریکا است در هر قسمت از خود نگاهی به یکی از این کارخانه های بزرگ و معروف در سرتاسر جهان و نحوه کار خط تولید و بخش های مختلف آن کارخانه و همکاری و هماهنگی بین ماشین های اتوماتیک و نیروی انسانی در آن کارخانه دارد.

دوربین این مجموعه بی نظیر ما را به بخش هایی از یک کارخانه میبرد که تا قبل از این اجازه بازدید از آن را نداشتیم  و از مراحل طراحی ساخت و مونتاژ و همچنین آزمایش های فنی  تصاویری بسیار زیبا  در اختیار ما میگذارد. همچنین مصاحبه هایی را با مدیران و مهندسین این کارخانه ها خواهیم دید که جزییات فنی جذابی را برای ما آشکار میکنند و پای صحبت کارگرانی مینشینیم که از کارخانه را به مانند خانه دوم خود دیده  و از محصولی که تولید میکنند مانند یک افسانه پر افتخار نام می برند.


.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند سرنوشت شگفت انگیز دروگبا Didier Drogba Incroyable Destin

دانلود مستند سرنوشت شگفت انگیز دروگبا Didier Drogba Incroyable Destin


Didier Drogba متولد ۱۱ مارچ ۱۹۷۸ در آبیجان فوتبالیست حرفه‌ ای ساحل عاجی است. او یک مهاجم است و هم اکنون با پیراهن شماره ۱۱ در باشگاه فوتبال چلسی در لیگ برتر انگلستان بازی می‌کند. او هشتمین گلزن تاریخ باشگاه چلسی است و برای این تیم بیش از هر بازیکن خارجی دیگری گل زده‌است. وی هم اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحل عاج و همچنین دارای بیشترین تعداد گل‌های زده شده نیز می‌باشد.دروگبا برای نقشی که در روند صلح کشورش بازی کرده است، تحسین شده است. بعد از این که ساحل عاج به جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ صعود کرد، وی از طرفین جنگ درخواست کرد که سلاح‌های خود را زمین بگذارند، درخواستی که منجر به پایان جنگ داخلی پنج ساله در ساحل عاج شد. دروگبا همچنین به برگزاری یک بازی مقدماتی جام ملت‌های آفریقا در شهر بواک ساحل عاج که مرکز شورشی‌ها بود، کمک کرد. تلاش‌های وی برای صلح باعث شد که مجله تایم وی را در لیست ۱۰۰ فرد موثر جهان قرار دهد. در این مستند زیبا به زندگی شخصی این اسطوره ساحل عاجی پرداخته شده و لحظاتی از حضور وی در میدان مسابقات را مشاهده خواهید کرد و دروگبا از دید بزرگان فوتبال مورد تحلیل قرار خواهد گرفت. این مستند زیبا را که برای برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود ارائه شده است را هم اکنون می توانید دریافت کنید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند کارخانجات عظیم.لامبورگینی – Ultimate Factories Lamborghiniدانلود مستند کارخانجات عظیم.ل

دانلود مستند کارخانجات عظیم.لامبورگینی - Ultimate Factories Lamborghini

کارخانه ها در باور عامه همواره مکانی سرد و بی روح  و نماد زندگی صرفا ماشینی بوده اند. اما در این میان کارخانه هایی هستند که پا را بسیار فراتر از این گذاشته و از یک محیط صرفا ماشینی تبدیل به ترکیب شگفت آوری از مجموعه  آزمایشگاه های علمی فوق پیشرفته ، گالری های هنری ، دنیایی از خلاقیت و ایده های جدید  و مکانی برای لذت بردن از کار جمعی شده اند.

مستند کارخانجات عظیم که کاری از شبکه نشنال جئوگرافیک آمریکا است در هر قسمت از خود نگاهی به یکی از این کارخانه های بزرگ و معروف در سرتاسر جهان و نحوه کار خط تولید و بخش های مختلف آن کارخانه و همکاری و هماهنگی بین ماشین های اتوماتیک و نیروی انسانی در آن کارخانه دارد.

دوربین این مجموعه بی نظیر ما را به بخش هایی از یک کارخانه میبرد که تا قبل از این اجازه بازدید از آن را نداشتیم  و از مراحل طراحی ساخت و مونتاژ و همچنین آزمایش های فنی  تصاویری بسیار زیبا  در اختیار ما میگذارد. همچنین مصاحبه هایی را با مدیران و مهندسین این کارخانه ها خواهیم دید که جزییات فنی جذابی را برای ما آشکار میکنند و پای صحبت کارگرانی می نشینیم که از کارخانه را به مانند خانه دوم خود دیده و از محصولی که تولید می کنند مانند یک افسانه پر افتخار نام می برند.


.: ادامه مطلب :.

دانلود قسمت چهارم مستند فوق سریع ها – Super Speeders 4 Head To Head

دانلود قسمت چهارم مستند فوق سریع ها - Super Speeders 4 Head To Head

راب فرتی (Rob Ferretti) از سال ۲۰۰۳ و هنگامی که درگیر مسابقات خیابانی در محله های نیویورک شد همواره به عنوان سرگرمی با دوربین هندی کمی که به همراه خود داشت از این مسابقات تصویر برداری میکرد و کلیپ های کوتاهی را که ضبط کرده بود با کمک دوستانش بر روی اینترنت قرار میداد. پس از مدتی با مشاهده ی استقبال بالایی که از این کلیپ های کوتاه میشد راب به این فکر افتاد که میتواند با جمع اوری و تهیه DVD از این کلیپ ها برای خود درآمد زایی کند. از این رو با شرکت در یک دوره کلاس های پایه با ادیت و فنون پایه سینمایی آشنا شد و خود شروع به ویرایش و تهیه اولین DVD کارهایش کرد . پس از موفقیت و استقبال بی نظیری که از این DVD شد و سود بسیار زیادی را نصیب راب کرد او به طور جدی روی انتشار DVD های بعدی سرمایه گذاری کرد و تا به حال ۵ DVD از مجموعه فوق سریع ها (Super Speeders) را منتشر کرده است

در هر قسمت از این مجموعه شما شاهد آزمایش و حرکات نمایشی و همچنین مسابقات خیابانی انواع لامبورگینی و فراری  و دیگر اتوموبیل های فوق سریع و به شدت تقویت شده خواهید بود. این اتفاقات کاملا در خیابان های عادی شهرها روی میدهد و هیچگونه هماهنگی قبلی برای آنها انجام نشده است . جایی که هیچ پرچم شطرنجی یا چراغی شروع مسابقه را اعلام نمیکند و رانندگان با به صدا در آوردن بوق ماشینهای خود رقیب را به مسابقه دعوت میکنند. در طی این مسابقات شما شاهد صحنه های واقعی تعقیب و گریز از دست پلیس ها, تصادفات شدید و بسیاری اتفاقات کاملا واقعی و بدون هیچگونه جلوه های ویژه هستید و میتوانید لذت واقعی سرعت را بچشید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود فصل هفدهم مستند فوق العاده زیبا و محبوب تخت گاز – ۱۷ Top Gear Season

دانلود فصل هفدهم مستند فوق العاده زیبا و محبوب تخت گاز – 17 Top Gear Season

تاپ گیر (Top Gear) برنامه تلویزیونی شبکه بی‌بی‌سی در زمینه وسیله‌های نقلیه و به طور خاص خودرو است که برای نخستین بار در سال ۱۹۷۷ پخش شد و پس از توقفی کوتاه با انجام تغییراتی در سال ۲۰۰۲پخش سری جدید آن  از سر گرفته شد. این برنامه پر بیننده ترین و معروف ترین برنامه در زمینه خودرو در جهان است و بیش از ۳۵۰ میلیون بیننده در سراسر جهان دارد به طوری که در چند کشور از جمله آمریکا , استرالیا  و روسیه  ورژن های محلی آن تولید و پخش میشود . همچنین این برنامه برنده چندین جایزه بین المللی از جمله بفتا و امی شده است.

مجریان این برنامه جرمی کلارکسون (Jeremy Clarkson) معروف به جزا , ریچارد هموند (Richard Hammond) ملقب به همستر و جیمز می (James  May) ملقب به کاپیتان آهسته (Captain Slow) به همراه راننده آزمایشگر فوق حرفه ای و ناشناخته ای به نام  استیگ (Stig) هستند.


.: ادامه مطلب :.

دانلود مستند کارخانجات عظیم.دوج چلنجر – Ultimate Factories Dodge Challanger

دانلود مستند کارخانجات عظیم.دوج چلنجر - Ultimate Factories Dodge Challanger

کارخانه ها در باور عامه همواره مکانی سرد و بی روح  و نماد زندگی صرفا ماشینی بوده اند. اما در این میان کارخانه هایی هستند که پا را بسیار فراتر از این گذاشته و از یک محیط صرفا ماشینی تبدیل به ترکیب شگفت آوری از مجموعه  آزمایشگاه های علمی فوق پیشرفته ، گالری های هنری ، دنیایی از خلاقیت و ایده های جدید  و مکانی برای لذت بردن از کار جمعی شده اند.

مستند کارخانجات عظیم که کاری از شبکه نشنال جئوگرافیک آمریکا است در هر قسمت از خود نگاهی به یکی از این کارخانه های بزرگ و معروف در سرتاسر جهان و نحوه کار خط تولید و بخش های مختلف آن کارخانه و همکاری و هماهنگی بین ماشین های اتوماتیک و نیروی انسانی در آن کارخانه دارد.

دوربین این مجموعه بی نظیر ما را به بخش هایی از یک کارخانه میبرد که تا قبل از این اجازه بازدید از آن را نداشتیم  و از مراحل طراحی ساخت و مونتاژ و همچنین آزمایش های فنی  تصاویری بسیار زیبا  در اختیار ما میگذارد. همچنین مصاحبه هایی را با مدیران و مهندسین این کارخانه ها خواهیم دید که جزییات فنی جذابی را برای ما آشکار میکنند و پای صحبت کارگرانی مینشینیم که از کارخانه را به مانند خانه دوم خود دیده  و از محصولی که تولید میکنند مانند یک افسانه پر افتخار نام می برند.


.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

آموزش حرفه ای اکسل ۲۰۰۷ – Microsoft Excel 2007 Advanced

سافت دانلود

سافت دانلود